Vyjádření nebo posudek

  • Máte projekt, který chcete před realizací posoudit?
  • Dostali jste nabídku propagace? 
  • Žádáte o dotaci a nejste si jisti kvalitou materiálu?
  • Chcete si ověřit rentabilitu investic?
  • Nejste si jisti zda se nový projekt vyplatí?

 

 

Poptat VYJÁDŘENÍ nebo POSUDEK

√ Ideální pro firmy, jež svůj pohled chtějí porovnat s nezaujatým, odborným stanoviskem

 

 

 


Schéma posudku reklamy  :


Nejčastěji poskytované typy a metody posudků:

 

1.  Posudek propagace a reklamy

Slouží k efektivnosti vynaložené investice do reklamy a propagace. Nejprve vyhodnotí to, zda je správně stanoven cíl inzerce. Pozor-zde jsou typizované cíle a mají své zákonitosti. Posuzuje velikost rozpočtu, tzn. zda není příliš vysoký, nízký ve vztahu k cílům komunikace. Posuzuje, zda odpovídá propagační sdělení, jak byla vytvořena, zpracována a vybrána zpráva. Hodnotí vhodnost médií. Posuzuje účinnost ( hodnotí např. podle  GRP, WE, E ). Nakonec stanovuje rizika spojená s inzercí a navrhují optimalizaci.

 

2. Posudek produktu

 

2.1.Nový produkt : posuzuje návrhy vedení firmy, jak na trh zavést nový produkt. Upozorňuje případně na to, zda se nezapomnělo na nějaký podstatný krok před uvedením produktu.

 

2.2. Stávající produkt: posuzuje návrhy manažerů, co dále se stávajícím produktem, pokud se mu nedaří. Stávající návrhy doplňuje o další možnosti, varianty.

 

3. Posudek organizačních a personálních změn

 

3.1. Posudek produktivity organizace : nejčastěji je využíván ve chvíli, kdy je třeba zeštíhlit nebo obměnit organizaci. Posuzuje varianty nové organizační struktury a personálního obsazení. Doporučuje se před tím mít hotový personální audit.

 

3.2. Posudek výkonnosti prodejních sil : jedná se o posudek velikosti, struktury, způsobu odměňování, řízení a vzdělávání prodejních sil ( tj. obchodníků v terénu, prodavačů, account manažerů apod.)

 

Posudek strategického marketingu

Posuzuje zda jsou správně vytyčené hlavní a vedlejší cíle, zda je stanovena správně strategie. Jak má firma vytvořené cílení na zákazníky, ví skutečně, kdo jsou její zákazníci a jaké mají potřeby?

 

Posudek taktického marketingu

Posuzuje marketingový mix, tzn. jak firma pracuje s produkty, cenou, distribucí, propagací. Jaké opatření při tom má připravené?

 

Posudek vstupu na nový trh

Posuzuje způsoby, jak bezpečně vstoupit na nový trh v kontextu toho, co se od vstupu očekává. Jaké je vhodné využít marketingové cesty při vstupu na konkrétní trh?

 

Posudek výkonnosti firmy

Hodnotí kondici firmy z pohledu prodeje, reklamy a inzerce, podpory prodeje, distribuce . Posuzuje například zda odpovídá průměrný počet obchodních návštěv, jejich obsah a fázování očekáváním firmy v prodejních výsledcích? Obsahuje několik zadávacích částí a matematických výpočtů, které ukáží, kde je příčina úspěchu, neúspěchu.

 

 

O co v posudku jde?  Jde především o to, abyste si nechali zhodnotit Vaše očekávání s pohled nezávislého odborníka. Srovnali tyto dva pohledy a následně se sami rozhodli, zda danou věc realizovat podle původního scénáře nebo je pozměnit. 

 

Máte dotaz k marketingovému posudku? Zeptejte se zde  → ZDE 

 

 

Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky

Rychlý dotaz
Zavřít