Plán tematických výzkumů 2019-2020

04.10.2019

Představujeme plán tematických výzkumů pro konec roku 2019-2020.

Pokud Vás některé z témat zajímá, informujte se. Navíc pokud objednáte včas, můžete získat lepší podmínky a možnost přidat do dotazníku své, individuální dotazy.

Dotazy nebo objednávky na tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230 

Termín

Téma

listopad-prosinec 2019

E-shopy

listopad-prosinec 2019

Vánoční dárky

leden-únor 2020

Pojištění

leden-únor 2020

Televize

leden-únor 2020

Kosmetika, parfumerie ( novinka)

březen-duben 2020

Auto

březen-duben 2020

Hypotéky, úvěry, půjčky

březen-duben 2020

Telefonní operátoři, služby

březen-duben 2020

Sportovní a turistické oblečení

březen-duben 2020

Cyklistika ( novinka)

květen-červen 2020

Nákup potravin

červenec-srpen 2020

Nákup drogerie

červenec-srpen 2020

Pivo

září-říjen 2020

Nealkoholické nápoje

září-říjen 2020

Mobilní telefon

 

Nenašli jste oblast výzkumu, která by Vás zajímala? Pošlete nám námět a my realizaci výzkumu zvážíme

Oblasti výzkumu neustále aktualizujeme podle Vašich potřeb.

Chcete výzkum na míru Vaší společnosti? Kontaktujte nás na tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230 

 

E-shop

Známost e-shopů, Preferované weby pro jednotlivé kategorie, hodnocení : pozitivní x negativní zkušenosti, reklamace …

 

Vánoční dárky            

Kdy a jak lidé začínají nakupovat vánoční dárky, co je ovlivňuje, rozpočet, faktory, místa nákupu, negativní zkušenosti

 

Pojištění          

Potřeba pojištění, znalost značek pojišťoven, nákup pojištění, kdo nebo co ovlivnilo výběr pojišťovny, hodnocení pojišťoven, návrhy zlepšení služeb

 

Televize          

Znalost značek , jakou máte doma TV, značka, stáří, funkce , plán nákupu nové TV - kdy, jakou, kde , očekávané funkce, cena TV - očekávaná a limitní atd.

 

Auto    

Auto, které byste chtěli vlastnit včetně vazby na věk, příjem, velikost rodiny a dalších demografických proměnných atd. , způsob pořízení, očekávaná výbava, cena, aktuální vůz atd.

 

Kosmetika, parfumerie ( novinka)

jak,kde a kdy zákazníci nakupují kosmetiku a parfumerii, znalost a obliba prodejních míst, co rozhoduje o výběru prodejce, typy prodejních míst,  trendy, preference značek kosmetiky a parfumerie a další

 

Hypotéky, úvěry, půjčky         

Potřeba úvěru, půjčky, hypotéky ,  jaké hypotéky, úvěry, půjčky lidí mají … jak by měla vypadat hypotéka nebo úvěr co do služeb atd.

 

Telefonní operátoři, služby    

U jakého telefonního operátora jste a proč ( důvody ), kolikrát jste v minulosti změnil operátora, co je důvodem změny, aktuální spokojenost, očekávané služby, přístup atd.

 

Oblečení pro sport a turistiku    

Znalost značek oblečení,  jaké oblečení v minulosti zakoupili a proč, jaké mají zkušenosti mají, co plánují koupit a proč , ceny

 

Cyklistika

Znalost značek jízdních kol, umístění značek do kategorií, důležité faktory pro výběr kola pode odlišných demografických faktorů, stáří vlastněných jízdních kol dle demografických faktorů, plán koupit jízdní kolo (podíl), místo nákupu jízdního kola a další

 

Nákup potravin           

Kde lidé kupují potraviny a jak : místní obchody, hypermarkety, dovoz potravin atd.

 

Nákup drogerie          

Kde lidé kupují drogerii a jak : specializované drogerie, místní obchody, hypermarkety, dovoz potravin atd.

 

Pivo     

Spontánní znalost, nejčastější nákup, cenová citlivost, preference a další

 

Nealkoholické nápoje 

Spontánní znalost, nejčastější nákup, cenová citlivost, preference a další

 

Mobilní telefon          

Spontánní znalost značek, preferované značky, značky mých snů(přání), výběr: nejčastější nákup-zkušenost-vlastnictví, cenová citlivost,  nejdůležitější funkce, preferovaný operační systém , cena - očekávané a limitní

Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky

Rychlý dotaz
Zavřít