Vývoj a změny na trzích

10.04.2019

Víte, že každým rokem se okolo vás změní spousta faktorů, které současně mění chování Vašich zákazníků?Například  změny v příjmech, výdajích, ale i legislativní a sociální změny na trhu včetně nákupního chování.

Řada firem se změnám chování nepřizpůsobí včas a tak  dávají prostor konkurenci.

Jak analýza probíhá

 

  • Shromáždíme veškerá data o tzv. makroprostředí: např. demografie ( věkové skupiny, příjmy, velikost domácností, společenské vrstvy… ), politika, sociální prostředí ( nákupní chování ) atd. – zdroje jako Eurostat, lokální statistické úřady, vydané výzkumy, média, akademické studie  atd. 
  • Data srovnáme s naší databází, která má více než 45 000 tematických položek.
  • Data případně doplníme o primární výzkum týkající se témat, která nejvíce mění ovlivňují trh v daném státu.
  • Vyvodíme trend= jak se změní trh v daných státech a jaký dopad to bude mít na podnikání dané firmy ( např. Vaši firmu ) 
  • Doporučíme opatření = co by měla daná firma udělat, aby trend vývoje trhu zachytila včas.

 

 Termín  :  

  • Realizace : květen-červenec 2019 

 

 Metodika : 

  • Analýza makroprostředí – sekundární zdroje částečně doplněné o online panel 

 

Lze vybírat jednotlivě ze států: Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Velká Británie nebo celá EU.

 

Více dotazů:

 

Chcete zpracovat kalkulaci na Analýzu změn na trhu v EU?

 

tomek@neubertmarketing.cz

+420 739 204 230


Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky

Rychlý dotaz
Zavřít