Supermarket 2025
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců

Poptat
CAWI - 800 respondentů
- Spontánní znalost p
- Podpořená znalost
- Míra využívání jednotlivých prodejců
- Důvody aktuálně nejvíce využívaného prodejce
- Ovlivňující faktory současného výběru
- Míra zkušenosti
- Průměrná míra loajality / míra loajality zákazníků jednotlivých prodejních míst
- Důvody změny nejčastěji využívaného prodejce
- Stimul vedoucí k změně. Co musí udělat prodejce proto, aby získal nové zákazníky
- Co zákazníci hodnotí negativně u prodejních míst potravin
- Chybějící služby
- Náměty a doporučení ze strany zákazníků pro oblast prodeje
- Předpoklad nákupního chování v roce 2025
- Které potraviny plánuje většinový zákazník kupovat více
- Které potraviny plánuje většinový zákazník kupovat méně
- "Ideální" prodejce - supermarket
a další
Poptat
David Tomek
+420 739 204 230
tomek@neubertmarketing.cz
+ Možnost přidat Váše individuální otázky
Metodika: 800 respondentů - online - sběr dat od 1.5. 2025
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Mystery shopper - výdělek v ČR
Průměrně 7500 měsíčně. Super přivydělání. Dostaňte jednoduše zaplaceno za hodnocení obchodů. Je to snadné. Jedete z práce domů a zastavíte se v obchodě, ohodnotíte ho a dostanete zaplaceno. Za každou návštěvu odměna a navíc často také nákup zdarma. Zkuste to. Registrace je zdarma a hodnocení probíhá přes mobilní telefon. Zabere to vždy jen 5 minut.
Supermarket 2025
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců