Focus group

Kvalitativní výzkum - skupinová diskuze

Detailní, hloubkové informace?

moderátor → skupina respondentů

Kvalitativní, detailní informace

Poptat help

 



Focus group – skupinově orientovaný výzkum kvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala detailní pohled, na základě jakých faktorů se její zákazník rozhoduje.

Respondenti jsou pozváni ke skupinové diskuzi, kde jsou pomocí moderátora dotazováni na předem připravovaná témata. Výzkum se hodí pro firmy, které potřebují znát nejen názor, ale i příčiny, důvody, souvislosti. Jde o hlubší pohled do přemýšlení dotazovaného. Díky tomu, že je však prováděn na výrazně menším vzorku respondentů, není možné z něho vytvářet podíly, kvantifikovat závěry.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • kupní proces – postup zákazníka při výběru produktu
  • hodnocení funkčnosti nebo vzhledu produktů
  • používání produktu
  • pochopení širších souvislostí ve vazbě s produktem

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí detailní informace o subjektu ( zákazník, dodavatel apod.)

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Supermarket 2021
calendar 31.03.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 15.5.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2021 - výzkum všech nákupních míst potravin

Banky 2021
calendar 23.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 5.4.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2021 pomocí 2 metodik současně.

Gastro výzkum + nově provozovatelé
calendar 18.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.3.2021 budeme realizovat náš tradiční Gastro výzkum. NOVĚ včetně rozhovorů s majiteli gastro provozoven.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230