Focus group

Kvalitativní výzkum - skupinová diskuze

Detailní, hloubkové informace?

moderátor → skupina respondentů

Kvalitativní, detailní informace

Poptat help

 



Focus group – skupinově orientovaný výzkum kvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala detailní pohled, na základě jakých faktorů se její zákazník rozhoduje.

Respondenti jsou pozváni ke skupinové diskuzi, kde jsou pomocí moderátora dotazováni na předem připravovaná témata. Výzkum se hodí pro firmy, které potřebují znát nejen názor, ale i příčiny, důvody, souvislosti. Jde o hlubší pohled do přemýšlení dotazovaného. Díky tomu, že je však prováděn na výrazně menším vzorku respondentů, není možné z něho vytvářet podíly, kvantifikovat závěry.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • kupní proces – postup zákazníka při výběru produktu
  • hodnocení funkčnosti nebo vzhledu produktů
  • používání produktu
  • pochopení širších souvislostí ve vazbě s produktem

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí detailní informace o subjektu ( zákazník, dodavatel apod.)

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230