Mystery shopping

Výzkum pozorováním

Jak funguje Váš prodejní tým?

mystery shopper → prodavač, obchodník . . .

objektivní zpětná vazba

Poptat help


Mystery shopping – výzkum pozorovánímkvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala zpětnou vazbu, jak funguje její obchodní taktika. Používat se může též tak, že mapuje prodejní model konkurence.

Získejte detailní zpětnou vazbu ! 
Sběr dat  obdržíte včetně analýzy, tj. souvislostí, vazeb, závěrů +  doporučení ( např. školení, změny uspořádání prodejny apod.)

FLY reporting+FLY reporting - reportingová aplikace pro mystery výstupy na Vašem počítači, tabletu a mobilu.



Druhy mystery shoppingů:

medal Mystery Visits : MÍSTO (prodejna) & LIDÉ

 sledujeme a hodnotíme jak místa, např. prodejny a současně prodejní personál 

→ např. samoobslužné prodejny, prodejny s obsluhou, prodejní sítě, showroomy, prodej vozů, lékárny ...

 

discount  Mystery Buying :  SLUŽBY

kontrolujeme dodržování pracovních postupů, dále pak např. ceny, slevy, vystavení zboží, způsob balení, věrnostní systém ...

např. zdravotnická zařízení, úřady, prodejny s obsluhou

 

ecommerce  Mystery Calls + Emails  + Social Media : KOMUNIKACE MIMO PRODEJNU

sledujeme a hodnotíme telefonní hovory a emailové zprávy - co do obsahu, času, odezvy, formy a stylu + dalších faktorů.

→  např. e-shopy, operátoři, banky a další

 

delivery_truck  Mystery Delivery :  DOPRAVA & DISTRIBUCE

sledujeme proces a sousledností u dopravních, logistických a kurýrních služeb, hodnotíme časy a termíny, způsob komunikace, notifikace ...

→  např. poštovní, dopravní a kurýrní firmy nebo výrobní a velkoobchodní firmy, které potřebují zmapovat proces dopravy zboží k zákazníkovi

 

gift_card  Mystery Merchandising :  USPOŘÁDÁNÍ & PODPORA na prodejně

sledujeme a hodnotíme komplexnost vybavenosti prodejny, komunikační a propagační nástroje, řazení zboží, logiku plánogramu,  motivační stimuly a další

→ např.  firmy, kde je prodej vysoce nebo výhradně závislé na maloobchodní prodejně, nejčastěji retailové firmy jako prodej elektroniky, módy, parfumerie, hraček, potravin, drogerie ...

add  Mystery Flexi : MIX více variant NA MÍRU

sledujeme více parametrů najednou - př. místo + personál + dopravu + služby + kampaně a to ještě se specifickými kritérii, které jsou postaveny Vám míru. V tomto případě je možné nadefinovat prakticky cokoliv, co potřebujete prověřit.

→ firmy,  které mají širší nebo specifické potřeby 

Poptat help



Mystery shopping se hodí především pro ty firmy, kteří chtějí zlepšit svůj prodej či fungování personálu v první linii. Zjistit, jak v současnosti Váš personál a prodejna funguje a co je třeba změnit

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • prodejní schopnosti personálu
  • iniciativa personálu
  • stav prodejny - čistota, zboží ...
  • prodejní technika konkurence

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.



piggy_bank Chcete se stát Mystery shopperem? Přihláška do týmu mystery shopperů ZDE 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Můj sport 2021
Můj sport 2021
calendar 15.10.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Plánujeme nový výzkum trhu na téma můj sport ...

Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
calendar 02.07.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Přinášíme Vám ochutnávku pravidelného výzkumu trhu, který mapuje situaci mezi bankami

Mystery Shoppers Team
calendar 25.06.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Registrujte se a vydělávejte téměř z domova. Jaká bude náplň Vaší práce? Jak vše probíhá? Kdy obdržíte odměnu?

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230