Jak funguje Váš prodejní tým?
mystery shopper → prodavač, obchodník . . .objektivní zpětná vazba
Poptat
Jak funguje Váš prodejní tým?
mystery shopper → prodavač, obchodník . . .
Mystery shopping – výzkum pozorováním– kvalitativní
Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala zpětnou vazbu, jak funguje její obchodní taktika. Používat se může též tak, že mapuje prodejní model konkurence.
Získejte detailní zpětnou vazbu !
Sběr dat obdržíte včetně analýzy, tj. souvislostí, vazeb, závěrů + doporučení ( např. školení, změny uspořádání prodejny apod.)+FLY reporting - reportingová aplikace pro mystery výstupy na Vašem počítači, tabletu a mobilu.
Druhy mystery shoppingů: Mystery Visits : MÍSTO (prodejna) & LIDÉ
sledujeme a hodnotíme jak místa, např. prodejny a současně prodejní personál
→ např. samoobslužné prodejny, prodejny s obsluhou, prodejní sítě, showroomy, prodej vozů, lékárny ...
kontrolujeme dodržování pracovních postupů, dále pak např. ceny, slevy, vystavení zboží, způsob balení, věrnostní systém ...
→např. zdravotnická zařízení, úřady, prodejny s obsluhou
Mystery Calls + Emails + Social Media : KOMUNIKACE MIMO PRODEJNU
sledujeme a hodnotíme telefonní hovory a emailové zprávy - co do obsahu, času, odezvy, formy a stylu + dalších faktorů.
→ např. e-shopy, operátoři, banky a další
Mystery Delivery : DOPRAVA & DISTRIBUCE
sledujeme proces a sousledností u dopravních, logistických a kurýrních služeb, hodnotíme časy a termíny, způsob komunikace, notifikace ...
→ např. poštovní, dopravní a kurýrní firmy nebo výrobní a velkoobchodní firmy, které potřebují zmapovat proces dopravy zboží k zákazníkovi
Mystery Merchandising : USPOŘÁDÁNÍ & PODPORA na prodejně
sledujeme a hodnotíme komplexnost vybavenosti prodejny, komunikační a propagační nástroje, řazení zboží, logiku plánogramu, motivační stimuly a další
→ např. firmy, kde je prodej vysoce nebo výhradně závislé na maloobchodní prodejně, nejčastěji retailové firmy jako prodej elektroniky, módy, parfumerie, hraček, potravin, drogerie ...
Mystery Flexi : MIX více variant NA MÍRU
sledujeme více parametrů najednou - př. místo + personál + dopravu + služby + kampaně a to ještě se specifickými kritérii, které jsou postaveny Vám míru. V tomto případě je možné nadefinovat prakticky cokoliv, co potřebujete prověřit.
→ firmy, které mají širší nebo specifické potřeby
Mystery shopping se hodí především pro ty firmy, kteří chtějí zlepšit svůj prodej či fungování personálu v první linii. Zjistit, jak v současnosti Váš personál a prodejna funguje a co je třeba změnit
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Chcete se stát Mystery shopperem? Přihláška do týmu mystery shopperů ZDE
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 15.5.2023 budeme realizovat náš tradiční točí výzkum. výzkum trhu - Supermarket 2023 - výzkum všech nákupních míst potravin
Zahrajte si na zákazníka a vydělejte peníze za Vaši návštěvu prodejny