Mystery shopping

Výzkum pozorováním

Jak funguje Váš prodejní tým?

Jak? mystery shopper → obchodník

objektivní zpětná vazba

Poptat help


Mystery shopping – výzkum pozorovánímkvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala zpětnou vazbu, jak funguje její obchodní taktika. Používat se může též tak, že mapuje prodejní model konkurence.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • prodejní schopnosti personálu
  • iniciativa personálu
  • stav prodejny - čistota, zboží ...
  • prodejní technika konkurence

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zlepšit svůj prodej. Zjistit, jak v současnosti Váš personál a prodejna funguje a co je třeba změnit

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230