Mystery shopping

Výzkum pozorováním

Jak funguje Váš prodejní tým?

mystery shopper → prodavač, obchodník

objektivní zpětná vazba

Poptat help


Mystery shopping – výzkum pozorovánímkvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala zpětnou vazbu, jak funguje její obchodní taktika. Používat se může též tak, že mapuje prodejní model konkurence.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • prodejní schopnosti personálu
  • iniciativa personálu
  • stav prodejny - čistota, zboží ...
  • prodejní technika konkurence

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zlepšit svůj prodej. Zjistit, jak v současnosti Váš personál a prodejna funguje a co je třeba změnit

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.



piggy_bank Chcete se stát Mystery shopperem? Přihláška do týmu mystery shopperů ZDE

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Supermarket 2021
calendar 31.03.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 15.5.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2021 - výzkum všech nákupních míst potravin

Banky 2021
calendar 23.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 5.4.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2021 pomocí 2 metodik současně.

Gastro výzkum + nově provozovatelé
calendar 18.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.3.2021 budeme realizovat náš tradiční Gastro výzkum. NOVĚ včetně rozhovorů s majiteli gastro provozoven.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230