Ostatní výzkumy ...

Pozorování aktérů v reálném prostředí

Chcete vidět, jak vypadá pohled zákazníka?

Jak? pozorovatel zkoumaný → výzkumník

výzkum přímo v realitě

Poptat help

 



Výzkum pozorováním

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila skutečný stav věci. Viděla například, kudy zákazníci chodí na prodejnou, kde se zastavují atd.

Jedná se o sběr dat pomocí nastavených pozorovacích technik. Například se používá pro zjištění frekvence průtoku zákazníků – tj. kolik zákazníků nakoupí na prodejním místě, kolik jich projde podél regálu, jak zareagují na druhotné vystavení produktu apod.. Výzkum se hodí pro firmy, které se chtějí dozvědět reakce na konkrétní impulsy nebo ověřit frekvenci zákazníků.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • Průtoky zákazníků ( př. měření atraktivity místa )
  • Trasy zákazníků ( př. nastavení efektivního vystavení sortimentu )
  • Konverze ( kolik zákazníků místo navštíví a kolik z nich koupí )

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

 


Experimentální výzkum

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila používání produktu zákazníkem. Viděla, čemu zákazník rozumí/nerozumí a kde jsou slabá místa.

Tento výzkum je vědecky nejhodnotnější. Experimentální výzkum testuje informace a data na reálných zákaznících, prodejcích, konkurentech. Probíhá tak, že zákazníkovi dá nebo ukáže reálný produkt a sleduje, jak s ním zákazník zachází, případně jak reaguje na ceny, slevy a další.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • Testování nového produktu
  • Cenové reakce
  • Používání produktu nebo služby

 

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.

Současní výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, který vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

 

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230