Chcete vidět, jak vypadá pohled zákazníka?
pozorovatel → zkoumaný → výzkumník
výzkum přímo v realitě
Poptat
Chcete vidět, jak vypadá pohled zákazníka?
pozorovatel → zkoumaný → výzkumník
výzkum přímo v realitě
Poptat
Výzkum pozorováním
Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila skutečný stav věci. Viděla například, kudy zákazníci chodí na prodejnou, kde se zastavují atd.
Jedná se o sběr dat pomocí nastavených pozorovacích technik. Například se používá pro zjištění frekvence průtoku zákazníků – tj. kolik zákazníků nakoupí na prodejním místě, kolik jich projde podél regálu, jak zareagují na druhotné vystavení produktu apod.. Výzkum se hodí pro firmy, které se chtějí dozvědět reakce na konkrétní impulsy nebo ověřit frekvenci zákazníků.
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Experimentální výzkum
Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila používání produktu zákazníkem. Viděla, čemu zákazník rozumí/nerozumí a kde jsou slabá místa.
Tento výzkum je vědecky nejhodnotnější. Experimentální výzkum testuje informace a data na reálných zákaznících, prodejcích, konkurentech. Probíhá tak, že zákazníkovi dá nebo ukáže reálný produkt a sleduje, jak s ním zákazník zachází, případně jak reaguje na ceny, slevy a další.
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.
Současní výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, který vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.
Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.