O nás

  • existujeme 22 let
  • více než 1040 klientů
  • 6 mezinárodních týmů
  • 46 000 dat ( sekundární témata )
  • 3 datová centra
  • více než 8 200 projektů
  • přes 29 400 výzkumů


Reference: Kofola, ŠKODA Auto, SONY, Esprit, Brit, Lease Plan, Oriflame, Čepro, Drogerie TETA, Dorotheum, Benzina, Isover, Paramo, Benzina, SCANquilt a mnoho dalších.




Co odlišuje NEUBERT marketing & Co.?

  • Historie firmy a zkušenosti z nejrůznějších oborů: 22 let na trhu
  • Vysoká odbornost : odbornost přesahující obvyklou bázi – máme vlastní výpočtové modely na porovnání a sumarizaci dat
  • 6 mezinárodních týmů tazatelů a analytiků - Německo, Česká republika, Slovensko, Polsko, Bulharsko, Rumunsko ( + pomocí partnerských agentur pokrytí dalších států )
  • Konkrétní závěry a praktická doporučení
  • Technologie: práce s nejmodernějšími technologiemi pro výpočet chování a modelů




Příklady poptávek našich zákazníků: 

  • Potřebuji zjistit názory zákazníků na ….“

 

  • „Potřebuji znát, co je důležité při rozhodování našich zákazníků“

 

  • „Chci zjistit, jak potenciální zákazníci znají naši firmu.“

 

  • „Potřebuji zlepšit výkonnost firmy

 

  • „Umíte mi navrhnout změny pro vyšší ziskovost“?

 

  • „Rádi bychom vyhledali nové zákazníky pro naše stávající produkty?“

 

  • „Máme pocit, že máme hodně sortimentu. Dokážete ho optimalizovat?

 

  • „Potřebovali bychom navrhnout cenovou politiku firmy

 

  • „Máme pocit, že se mění potřeby zákazníků, ale neznáme je přesně. Dokážete všechny zjistit?“

 

  • „Potřebujeme informace o naší konkurenci: co, za kolik prodává, podíly na trhu atd.“

 

  • „Jste schopni nám pomoci najít a vyřešit slabiny naší firmy?

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230