Do mailu Vám bude jednou za čas ( dle zaměření výzkumu ) zaslán on-line dotazník a pokud jej vyplníte a odešlete, tak obratem obdržíte určitý počet bodů, Počet bodů závisí na tom, jak je dotazník dlouhý, náročný nebo tematicky zaměřený. Většinově je počet bodů vázaný na délku dotazníku. Informace o tom, kolik za dotazník získáte bodů se dozvíte z emailu, který Vám pošleme, když Vás do průzkumu pozveme. Body Vám průběžně připisujeme na Vaše konto, do kterého Vám zašleme přístup. Za body si následně můžete vybrat hmotnou odměnu dle výběru v našem věrnostním programu ( získané body lze vyměnit za hmotné odměny, například: chytré hodiny, mobilní telefon, tablet, mixér a mnoho dalších.) Více informací Vám zašleme v e-mailu.
Obsahem Vaší práce-brigády, bude diskuze na určité téma. Tzn. budete pozván/na na skupinové sezení ( cca 10 osoba ), kde se moderátor bude ptát Vás a ostatních na určité téma. Např. Jaký používáte prací prášek, kde ho kupujete, proč právě tam atd.. Za účast na diskuzní skupině obdržíte odměnu. Ta je se odvíjí na počtu hodin, které na diskuzi strávíte. Touto přihláškou si Vás zařadíme do určité kategorie respondentů a oslovíme Vás ve chvíli, kdy budeme pořádat výzkum, který nejlépe vyhovuje Vaší osobě.
Hledáme doplnění našeho týmu externích tazatelů na občasné, jednorázové brigády orientované na terénní, dotazníkový průzkum trhu.
V případě Vašeho zájmu či dotazu na více informací zašlete svůj životopis a kontakt nejlépe pomocí formuláře ZDE nebo na email info@neubertmarketing.cz . Uveďte zejména konkrétní příklady zkušenosti s dotazováním nebo typ vzdělání, pracovní zkušenosti.
Regiony, pro které primárně hledáme nové tazatele :
Tým NEUBERT marketing & Co.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.
Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.