Novinky

Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Profesionální krizové řízení
Profesionální krizové řízení
calendar 10.04.2020
avatar_black
chat 0

Potřebujete rychle pomoci s řízením firmy v době neočekávaného poklesu poptávky? Cítíte nutnost zefektivnit organizaci? Zastihla Vás krize a nevíte si rady?

Manuál pro firmy v nouzovém stavu
Manuál pro firmy v nouzovém stavu
calendar 05.04.2020
avatar_black
chat 0

Trh se mění k nepoznání. Máme pro Vás praktický manuál, jak ve firmě postupovat v této době.

Spustili jsme nové bezkontaktní výzkumy
Spustili jsme nové bezkontaktní výzkumy
calendar 20.03.2020
avatar_black
chat 0

V této době jsme spustili nové bezkontaktní výzkumy ...

Plán tematických výzkumů 2019-2020
Plán tematických výzkumů 2019-2020
calendar 04.10.2019
avatar_black
chat 0

Představujeme plán tematických výzkumů pro konec roku 2019-2020. Pokud Vás některé z témat zajímá, informujte se. Navíc pokud objednáte včas, můžete získat lepší podmínky a možnost přidat do dotazníku své, individuální dotazy ...

Pivo - výzkum trhu: potřeby, preference, znalost značek, ceny a další
Pivo - výzkum trhu: potřeby, preference, znalost značek, ceny a další
calendar 17.05.2019
avatar_black
chat 0

Během léta 2019 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se tématem piva.Výzkum bude probíhat v České republice a případně též v Polsku. Výzkum přinese odpovědi týkající se důležitých faktorů pro výběr piva a místa konzumace.

Vývoj a změny na trzích
Vývoj a změny na trzích
calendar 10.04.2019
avatar_black
chat 0

Víte, že každým rokem se okolo vás změní spousta faktorů, které současně mění chování Vašich zákazníků? Například změny v příjmech, výdajích, ale i legislativní a sociální změny na trhu včetně nákupního chování ... Řada firem se změnám chování nepřizpůsobí včas a tak dávají prostor konkurenci.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230