Novinky

Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
calendar 02.07.2021
avatar_black
chat 0

Přinášíme Vám ochutnávku pravidelného výzkumu trhu, který mapuje situaci mezi bankami

Mystery Shoppers Team
calendar 25.06.2021
avatar_black
chat 0

Registrujte se a vydělávejte téměř z domova. Jaká bude náplň Vaší práce? Jak vše probíhá? Kdy obdržíte odměnu?

Supermarket 2021
calendar 31.03.2021
avatar_black
chat 0

Od 15.5.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2021 - výzkum všech nákupních míst potravin

Banky 2021
calendar 23.02.2021
avatar_black
chat 0

Od 5.4.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2021 pomocí 2 metodik současně.

Gastro výzkum + nově provozovatelé
calendar 18.02.2021
avatar_black
chat 0

Od 1.3.2021 budeme realizovat náš tradiční Gastro výzkum. NOVĚ včetně rozhovorů s majiteli gastro provozoven.

Gastro trh 2021
calendar 22.01.2021
avatar_black
chat 0

I v roce 2021 budeme realizovat výzkum v oblasti HORECA. Navíc doplněný o rozhovory s gastro provozovnami.

Výdaje domácností 2021
Výdaje domácností 2021
calendar 13.01.2021
avatar_black
chat 0

během únoru 2021 bude společnost NEUBERT marketing & Co, realizovat celoplošný výzkum zaměřený na zjištění změny výdajů domácností.

Gastro trh - aktualizace
calendar 16.11.2020
avatar_black
chat 0

Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.

Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230