Terénní výzkum

Kvantitativní výzkum realizovaný v terénu

Máte větší počet dotazů?

tazatel → respondent

Statistika + podíly + detaily

Poptat help

Terénní výzkum - výzkum průzkumem kvantitativní

Jedná se o popisný výzkum a sběr dat. Nejčastěji se využívá proto, aby se firma dozvěděla něco více o znalostech veřejnosti, svých zákazníků, preferencích a postojích.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • znalost firmy
  • přijatelnost cen
  • podíly na trhu
  • místa nákupu
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí znát názor větší skupiny osob a z toho kvantifikovat podíly na trhu.

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

Model výzkumu průzkumem
primarni_vyzkum_nakres_1


piggy_bankChcete se stát Tazatelem? Přihláška do týmu tazatelů ZDE

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Můj sport 2021
Můj sport 2021
calendar 15.10.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Plánujeme nový výzkum trhu na téma můj sport ...

Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
calendar 02.07.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Přinášíme Vám ochutnávku pravidelného výzkumu trhu, který mapuje situaci mezi bankami

Mystery Shoppers Team
calendar 25.06.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Registrujte se a vydělávejte téměř z domova. Jaká bude náplň Vaší práce? Jak vše probíhá? Kdy obdržíte odměnu?

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230