Terénní výzkum

Kvantitativní výzkum realizovaný v terénu

Máte větší počet dotazů?

Jak? tazatele → respondent

Statistika + podíly + detaily

Poptat help

Terénní výzkum - výzkum průzkumem kvantitativní

Jedná se o popisný výzkum a sběr dat. Nejčastěji se využívá proto, aby se firma dozvěděla něco více o znalostech veřejnosti, svých zákazníků, preferencích a postojích.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • znalost firmy
  • přijatelnost cen
  • podíly na trhu
  • místa nákupu
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí znát názor větší skupiny osob a z toho kvantifikovat podíly na trhu.

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

Model výzkumu průzkumem
primarni_vyzkum_nakres_1

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Profesionální krizové řízení
Profesionální krizové řízení
calendar 10.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Potřebujete rychle pomoci s řízením firmy v době neočekávaného poklesu poptávky? Cítíte nutnost zefektivnit organizaci? Zastihla Vás krize a nevíte si rady?

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230