Potřebujete data o trhu?
databáze → speciální SW → analytikkompletní tržní data + predikce
Poptat
Potřebujete data o trhu?
databáze → speciální SW → analytik
Výzkum sekundárních dat
Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila celý trh a zjistila širší souvislosti toho, co se na daném trhu děje.
NEUBERT marketing & Co. disponuje neustále aktualizovanou databází o více jak 46 000 tematických položek z nejrůznějších podnikatelských sfér. Můžeme Vám tedy poskytnout rozbor dat a následnou analýzu Vašeho podnikání, aniž bychom museli okamžitě sbírat nová data. Sekundární zdroje jsou vhodné nejčastěji pro stanovení tržního podílu firmy, velikosti konkurence, dlouhodobého vývoje poptávky a nabídky. Příklady použití tohoto typu
výzkumu:
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit trh v širším kontextu nebo kteří potřebují vědět více než jen názory zákazníků
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.
Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.