Výzkum sekundárních dat

Výzkum organizovaných dat o trhu

Potřebujete data o trhu?

Jak? databáze → speciální SW → analytik

kompletní tržní data + predikce

Poptat help



Výzkum sekundárních dat

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila celý trh a zjistila širší souvislosti toho, co se na daném trhu děje.

NEUBERT marketing & Co. disponuje neustále aktualizovanou databází o více jak 46 000 tematických položek z nejrůznějších podnikatelských sfér. Můžeme Vám tedy poskytnout rozbor dat a následnou analýzu Vašeho podnikání, aniž bychom museli okamžitě sbírat nová data. Sekundární zdroje jsou vhodné nejčastěji pro stanovení tržního podílu firmy, velikosti konkurence, dlouhodobého vývoje poptávky a nabídky. Příklady použití tohoto typu

výzkumu:

  • Podíl Vaší firmy a konkurence včetně předpokladu vývoje do budoucna
  • Celková velikost trhu včetně potenciálu
  • Dopady tzv. makroprostředí na Vaši firmu
  • Trendy na trhu
  • Vývoj nákladů, cen, zisků v čase

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit trh v širším kontextu nebo kteří potřebují vědět více než jen názory zákazníků

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

sekundarni_vyzkum_nakres_1

 

 

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230