Výzkum sekundárních dat

Výzkum organizovaných dat o trhu

Potřebujete data o trhu?

databáze → speciální SW → analytik

kompletní tržní data + predikce

Poptat help



Výzkum sekundárních dat

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila celý trh a zjistila širší souvislosti toho, co se na daném trhu děje.

NEUBERT marketing & Co. disponuje neustále aktualizovanou databází o více jak 46 000 tematických položek z nejrůznějších podnikatelských sfér. Můžeme Vám tedy poskytnout rozbor dat a následnou analýzu Vašeho podnikání, aniž bychom museli okamžitě sbírat nová data. Sekundární zdroje jsou vhodné nejčastěji pro stanovení tržního podílu firmy, velikosti konkurence, dlouhodobého vývoje poptávky a nabídky. Příklady použití tohoto typu

výzkumu:

  • Podíl Vaší firmy a konkurence včetně předpokladu vývoje do budoucna
  • Celková velikost trhu včetně potenciálu
  • Dopady tzv. makroprostředí na Vaši firmu
  • Trendy na trhu
  • Vývoj nákladů, cen, zisků v čase

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit trh v širším kontextu nebo kteří potřebují vědět více než jen názory zákazníků

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

sekundarni_vyzkum_nakres_1

 

 

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230