Co vlastně potřebujete?
Skutečně jen výzkum trhu? Nebo potřebujete i data zpřehlednit a vyznat se v nich, tj. analýzu? Nebo se potřebujete podívat nejen na Vaši firmu, ale i trh, tj. marketingový audit. Pokud si nejste jisti, napište nám.
Co vlastně potřebujete?
Skutečně jen výzkum trhu? Nebo potřebujete i data zpřehlednit a vyznat se v nich, tj. analýzu? Nebo se potřebujete podívat nejen na Vaši firmu, ale i trh, tj. marketingový audit. Pokud si nejste jisti, napište nám.
Mrkněte na to, jaké právě teď připravujeme výzkumy, analýzy a projekty.
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.
Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.