Marketingová analýza

Rozbor celku na jednodušší části. Označení klíčových faktorů, vztahů a vlivů

Data v souvislostech a závěry?

Jak? výzkum analýza

zpřehlednění dat & závěry

Poptat help



Marketingová analýza

Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.

Příklady použití této služby:

  • SWOT analýza – analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb
  • Analýza konkurence
  • Analýza sortimentu
  • Analýza propagace
  • Analýza cenové strategie

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.

Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.


swot_schema_web








telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Supermarket 2021
calendar 31.03.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 15.5.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2021 - výzkum všech nákupních míst potravin

Banky 2021
calendar 23.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 5.4.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2021 pomocí 2 metodik současně.

Gastro výzkum + nově provozovatelé
calendar 18.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.3.2021 budeme realizovat náš tradiční Gastro výzkum. NOVĚ včetně rozhovorů s majiteli gastro provozoven.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230