Marketingová analýza

Rozbor celku na jednodušší části. Označení klíčových faktorů, vztahů a vlivů

Data v souvislostech a závěry?

Jak? výzkum analýza

zpřehlednění dat & závěry

Poptat help



Marketingová analýza

Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.

Příklady použití této služby:

  • SWOT analýza – analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb
  • Analýza konkurence
  • Analýza sortimentu
  • Analýza propagace
  • Analýza cenové strategie

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.

Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.


swot_schema_web








telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Obchodník na plný nebo částečný úvazek
calendar 07.03.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Naše sesterská firma External Services s.r.o. provozuje službu Kvalitní obchodník a nyní hledá novou posilu do týmu profi obchodníků.

Online respondent SK
calendar 25.02.2022
avatar_black Petra Benešová
chat 0 komentáře

Online respondent - doplnenie tímu v Slovenskej republike. Zarábajte z pohodlia domova alebo odkiaľkoľvek chcete

Supermarket 2022
Supermarket 2022
calendar 11.01.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.5.2022 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2022 - výzkum všech nákupních míst potravin

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230