Marketingová analýza

Rozbor celku na jednodušší části. Označení klíčových faktorů, vztahů a vlivů

Data v souvislostech a závěry?

Jak? výzkum analýza

zpřehlednění dat & závěry

Poptat help



Marketingová analýza

Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.

Příklady použití této služby:

  • SWOT analýza – analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb
  • Analýza konkurence
  • Analýza sortimentu
  • Analýza propagace
  • Analýza cenové strategie

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.

Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.


swot_schema_web








telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
PF2023
PF2023
calendar 23.12.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Přejeme všem krásné Vánoce a spokojený rok 2023

Mystery shopper - doplnění týmu Slovensko
Mystery shopper - doplnění týmu Slovensko
calendar 08.11.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Zahrajte si na zákazníka a vydělejte peníze za Vaši návštěvu prodejny

Gastro 2023
Gastro 2023
calendar 04.10.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Připravujeme realizaci další série průzkumů na téma GASTRO, HoReCa

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230