Marketingová analýza

Rozbor celku na jednodušší části. Označení klíčových faktorů, vztahů a vlivů

Data v souvislostech a závěry?

Jak? výzkum analýza

zpřehlednění dat & závěry

Poptat help



Marketingová analýza

Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.

Příklady použití této služby:

  • SWOT analýza – analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb
  • Analýza konkurence
  • Analýza sortimentu
  • Analýza propagace
  • Analýza cenové strategie

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.

Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.


swot_schema_web








telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230