Marketingová analýza

Rozbor celku na jednodušší části. Označení klíčových faktorů, vztahů a vlivů

Data v souvislostech a závěry?

Jak? výzkum analýza

zpřehlednění dat & závěry

Poptat help



Marketingová analýza

Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.

Příklady použití této služby:

  • SWOT analýza – analýza silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb
  • Analýza konkurence
  • Analýza sortimentu
  • Analýza propagace
  • Analýza cenové strategie

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.

Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.


swot_schema_web








telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Čerpačky 2024
Čerpačky 2024
calendar 27.11.2023
avatar_black
chat 0 komentáře

V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty

Banky 2024
Banky 2024
calendar 16.10.2023
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 15.1.2024 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2024

Hledáme nové mystery shoppery
Hledáme nové mystery shoppery
calendar 16.10.2023
avatar_black
chat 0 komentáře

AKTUÁLNĚ HLEDÁME nové kolegy po celé ČR. Zahrajte si na tajného zákazníka a získejte odměnu + nákup zdarma.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230