Máte problém? Potřebujete vymyslet jeho řešení?
klient → analytik, marketingový specialista
vytvořit řešení
Poptat
Máte problém? Potřebujete vymyslet jeho řešení?
klient → analytik, marketingový specialista
vytvořit řešení
Poptat
Marketingový projekt
Příklady použití této služby:
Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří potřebují konkrétní řešení zjištěného problému.
Ještě více informací
1. Impulsy vzniku a cíle projektu
Projekt by neměl být jen pouhý nápad. Firma by si měla nejprve ujasnit, co projektem sleduje. Co bylo na počátku jeho vzniku a co má být jeho cílem. Cíl by měl být kvantifikovatelný, aby byla možnost ověření úspěšnosti. Projekt se samozřejmě musí vázat k vyšším cílů strategických jednotek firmy a hlavního cíle firmy – viz. marketingový plán.
2. Struktura projektu
Vaší firmě nemůže stačit jen nastavení cíle, ale jeho rozpad do časově a zdrojově plánovatelných dílčích částí. Pozor – tyto části slouží k několika následným činnostem : plánovatelnosti zdrojů, přesnějším odhadu termínů, přidělení odpovědnosti, zamyšlení se nad kompetenčním rozsahem, kontrole.
3. Rozbor
Nyní Vám připravíme skutečně detailní popis funkčnosti nového produktu, služby či aktivity. Naše společnost se vyznačuje tím, že rozbor obsahuje krokový postup, tzn. že se jedná o jakýsi manuál při zavádění produktu, služby apod. Veškeré kroky se ověřují případným typizovaným výzkumem = kontroluje se síla poptávky, reakce zákazníků, reakce konkurentů atd..
4. Realizace
Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.
5. Kontrola
Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.
Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.