Máte problém? Potřebujete vymyslet jeho řešení?
klient → analytik, marketingový specialista
vytvořit řešení
Poptat
Máte problém? Potřebujete vymyslet jeho řešení?
klient → analytik, marketingový specialista
vytvořit řešení
Poptat
Marketingový projekt
Příklady použití této služby:
Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří potřebují konkrétní řešení zjištěného problému.
Ještě více informací
1. Impulsy vzniku a cíle projektu
Projekt by neměl být jen pouhý nápad. Firma by si měla nejprve ujasnit, co projektem sleduje. Co bylo na počátku jeho vzniku a co má být jeho cílem. Cíl by měl být kvantifikovatelný, aby byla možnost ověření úspěšnosti. Projekt se samozřejmě musí vázat k vyšším cílů strategických jednotek firmy a hlavního cíle firmy – viz. marketingový plán.
2. Struktura projektu
Vaší firmě nemůže stačit jen nastavení cíle, ale jeho rozpad do časově a zdrojově plánovatelných dílčích částí. Pozor – tyto části slouží k několika následným činnostem : plánovatelnosti zdrojů, přesnějším odhadu termínů, přidělení odpovědnosti, zamyšlení se nad kompetenčním rozsahem, kontrole.
3. Rozbor
Nyní Vám připravíme skutečně detailní popis funkčnosti nového produktu, služby či aktivity. Naše společnost se vyznačuje tím, že rozbor obsahuje krokový postup, tzn. že se jedná o jakýsi manuál při zavádění produktu, služby apod. Veškeré kroky se ověřují případným typizovaným výzkumem = kontroluje se síla poptávky, reakce zákazníků, reakce konkurentů atd..
4. Realizace
Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.
5. Kontrola
Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty