Marketingový projekt

Konkrétní návrh na zlepšení dílčí části

Máte problém? Potřebujete vymyslet jeho řešení?


klient → analytik, marketingový specialista

vytvořit řešení

Poptat help



Marketingový projekt

 

Příklady použití této služby:

  • Navržení nového produktu nebo služby
  • Řešení organizace
  • Řešení propagace
  • Cenová politika
  • Návrh struktury sortimentu

 

Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří potřebují konkrétní řešení zjištěného problému.



Ještě více informací

marketingovy_projekt_schema


1. Impulsy vzniku a cíle projektu

Projekt by neměl být jen pouhý nápad. Firma by si měla nejprve ujasnit, co projektem sleduje. Co bylo na počátku jeho vzniku a co má být jeho cílem. Cíl by měl být kvantifikovatelný, aby byla možnost ověření úspěšnosti. Projekt se samozřejmě musí vázat k vyšším cílů strategických jednotek firmy a hlavního cíle firmy – viz. marketingový plán.

 

2. Struktura projektu

Vaší firmě nemůže stačit jen nastavení cíle, ale jeho rozpad do časově a zdrojově plánovatelných dílčích částí. Pozor – tyto části slouží k několika následným činnostem : plánovatelnosti zdrojů, přesnějším odhadu termínů, přidělení odpovědnosti, zamyšlení se nad kompetenčním rozsahem, kontrole.

 

3. Rozbor

Nyní Vám připravíme skutečně detailní popis funkčnosti nového produktu, služby či aktivity. Naše společnost  se vyznačuje tím, že rozbor obsahuje krokový postup, tzn. že se jedná o jakýsi manuál při zavádění produktu, služby apod. Veškeré kroky se ověřují případným typizovaným výzkumem = kontroluje se síla poptávky, reakce zákazníků, reakce konkurentů atd..

 

4. Realizace

Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.

 

5. Kontrola

Pokud máte připraven skutečně detailní postup, tak můžete přistoupit k realizaci. Jestliže se realizací nechcete zabývat, můžete využít službu NEUBERT marketing & Co., která bude za Vás řídit zavedení projektu do praxe.

 



telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230