Marketingový audit

Kompletní hodnocení firmy a trhu + vymezení problémů a příležitostí + plán na zlepšení výkonnosti

Chcete zlepšit firemní výkonnost?

Jak? výzkumanalýzadoporučení

kompletní prověrka firmy + návrhy

Poptat help


Marketingový audit

Nejčastěji se využívá tehdy, pokud firma vstupuje na trh nebo pokud cítí, že potřebuje zlepšit svoji výkonnost

Příklady, kdy použít marketingový audit

  • Vstup na trh
  • Zvýšit ziskovost
  • Najít nové příležitosti
  • Eliminovat slabiny firmy
  • Zvýšit podíl firmy na trhu

Marketingový audit obsahuje potřebné výzkumy, analýzy i doporučení.

marketingovy_audit_schema

 

 

 


Podrobnosti ( oblasti, kterými se marketingový audit zabývá):

  1. Makroprostředí

informace o prostoru území na kterém podnikáte – například změny v ČR , SR apod. Jedná se o prostředí, které se Vás dotýká vzdáleně a nejste ho schopni sami ovlivňovat, nicméně naopak jeho změny mohou ovlivnit Vaši firmu.

  1. Okolní prostředí

informace o prostoru oblasti Vašeho podnikání – například oblast stavebnictví , farmacie apod.. Informace a poznatky o prostředí, které přímo charakterizuje podnikání Vaší firmy. Navíc jste částečně nebo zcela schopni sami toto prostředí ovlivňovat, též jeho změny mohou ovlivnit Vaši firmu.

  1. Strategie

informace o tom, co chcete ve firmě dosáhnout a jak to chcete udělat – K tomuto okruhu napište všechny Vaše pojmy, jež souvisejí se schopností firmy pojmenovat a držet se určitých směrů, cílů, které se pro ostatní stávají vizemi pro příští roky. Jsou tyto cíle podporovány určitými strategickými kroky přirovnatelnými k válečné rozvaze? Jsou tyto kroky pouze kreativními vizemi ( chyba ) nebo jsou podloženy faktickými poznatky o trhu a firmě?

  1. Organizace

informace o tom, zda-li velikost, struktura a kvalita organizace umožňuje efektivní výkonnost firmy. K tomuto okruhu napište všechny pojmy, které patří nejen k lidem a organizaci, ale i pojmy , jež mohou práci těchto lidí ovlivnit.

  1. Výzkum, plánování, kontrola

informace o tom, zda-li umíte získávat ty správné informace, zda-li práce ve firmě má posloupnost a zda-li jste schopni vymyslet preventivní opatření. Do tohoto okruhu sdružte pojmy a slova, které se týkají schopnosti sběru informací, to jak plánujete ve firmě práci a jak jste schopni přijít včas na riziko chyb.( například – chybějící častá ekonomická rozvaha, plánování nákladů , plánované hodnocení rentability produktů atd. )

  1. Marketingové činnosti – Hodnocení marketingového mixu

hodnocení a nastavení úkolů marketingového mixu. Ano, nyní do tohoto okruhu budete přidávat veškeré pojmy , jež souvisí s Vašimi : 1) produkty b) cenou c) distribucí d) propagací a pokud jste firmou, jež vlastní obchodní personál, tak je účelné též oddělit pod bod e) prodejní síly, i když ty můžete v případě jejich menšího významu zahrnout i pod propagaci a nevyčleňovat na ně speciální okruh.

 

 

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Profesionální krizové řízení
Profesionální krizové řízení
calendar 10.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Potřebujete rychle pomoci s řízením firmy v době neočekávaného poklesu poptávky? Cítíte nutnost zefektivnit organizaci? Zastihla Vás krize a nevíte si rady?

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230