Výzkum trhu - gastro trh

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Výzkum trhu - gastro trh










Co výzkum přinese za výsledky ( aktualizace témat na základě poptáky )

  • Typ oblíbeného místa 
  • Důvod oblíbenosti a návštěvy místa ( přátelé, pivo, prostředí, oblíbený alko nebo alko nápoj atd.)
  • Intenzia návštěv v roce 2019NOVĚ PŘIDÁNO
  • Intenzia návštěv v roce 2020NOVĚ PŘIDÁNO
  • Pokud do gastro místa chodí méně často, důvod? ( peníze, strach, čas, restrikce atd.)NOVĚ PŘIDÁNO
  • Průměrná útrata v roce 2019 NOVĚ PŘIDÁNO
  • Průměrná útrata v roce 2020 NOVĚ PŘIDÁNO
  • Konzumované produkty v roce 2019NOVĚ PŘIDÁNO
  • Konzumované produkty v roce 2020NOVĚ PŘIDÁNO
  • Změny preferencí ( kupuji levnější, kupuji kvalitnější, kupuji méně atd.) NOVĚ PŘIDÁNO
  • Jak vnímáte aktuální dopad koronaviru NOVĚ PŘIDÁNO
  • Dopad koronaviru ( škála : situace velmi vážná až velmi dobráNOVĚ PŘIDÁNO
  • Oblíbená značka čepovaného piva    NOVĚ PŘIDÁNO
  • Oblíbená značka  značka alkoholického nápoje   NOVĚ PŘIDÁNO
  • Oblíbená značka  značka nealkoholického nápoje   NOVĚ PŘIDÁNO
  • Doporučení ze strany spotřebitelů ( zvýšit ceny, snížit ceny, rozmanitost, dotace od státu atd.)
  • Předpoklad intenzity a spotřeby v porovnání s minulým rokem 2019
alcohol_3883165_1280
Výzkum proběhne na panelu domácností ( 500N, aktivní návštěvníci gastro), celá ČR

 

Sběr dat :  11.8.-29.8. 2020. 
Výsledky : konec září 2020

Poptat help

Dotazy nebo objednávky směrujete na e-mail tomek@neubertmarketing.cz,   +420 739 204 230

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Analýza skrytých zisků
star
Analýza skrytých zisků
calendar 17.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230