Mystery shopping

  • Potřebujete zjistit slabiny prodejního týmu?
  • Chcete znát přístup vašich prodavačů?
  • Cítíte potřebu zlepšení vašeho obchodního oddělení?
  • Potřebujete informace o produktech, službách, cenách a přístupu konkurence?
  • Chcete získat detailní doporučení týkající se vašeho obchodu?

 

Mystery shopping je výzkum trhu, kdy výzkumník vytváří roli běžného zákazníka a hodnotí obchodníka při prodeji. Úkolem mystery shoppingu je především zjistit, jak probíhá standardní obchodní jednání vlastní firmy nebo firem konkurenčních. 

 

Strategický plán obce poptávka

 

√ Ideální pro firmy, jež chtějí zlepšit svůj prodejní tým nebo zjistit konkurenční přístup

 

Postup při mystery shoppingu:

  1. Definování a sestavení cíle mystery shoppingu
  2. Sestavení plánu
  3. Sestavení okruhů témat včetně taktiky mystery shoppingu
  4. Sběr dat
  5. Vyhodnocení informací
  6. Analýza
  7. Doporučení

 

Více informací: 

tomek@neubertmarketing.cz

+420 739 204 230

 

Více informací o výzkumu trhu ZDE

Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky