Mystery shopping
- Potřebujete zjistit slabiny prodejního týmu?
- Chcete znát přístup vašich prodavačů?
- Cítíte potřebu zlepšení vašeho obchodního oddělení?
- Potřebujete informace o produktech, službách, cenách a přístupu konkurence?
- Chcete získat detailní doporučení týkající se vašeho obchodu?
Mystery shopping je výzkum trhu, kdy výzkumník vytváří roli běžného zákazníka a hodnotí obchodníka při prodeji. Úkolem mystery shoppingu je především zjistit, jak probíhá standardní obchodní jednání vlastní firmy nebo firem konkurenčních.
√ Ideální pro firmy, jež chtějí zlepšit svůj prodejní tým nebo zjistit konkurenční přístup
Postup při mystery shoppingu:
- Definování a sestavení cíle mystery shoppingu
- Sestavení plánu
- Sestavení okruhů témat včetně taktiky mystery shoppingu
- Sběr dat
- Vyhodnocení informací
- Analýza
- Doporučení
Více informací:
+420 739 204 230
Více informací o výzkumu trhu ZDE