Výběr a hodnocení personálu

  • Scháníte kvalitní obchodníky, marketéry a manažery?
  • Potřebujete vyhodnotit stav obchodního týmu?
  • Hledáte praktický tréning a koučink obchodníků?
  • Zamýšlíte se, proč se danému obchodníkovi nedaří?
  • Chcete si vyzkoušet metodiku? Vyzkoušet ZDARMA

 

 Poptat PERSONÁLNÍ PORADENSTVÍ√ Ideální pro firmy, jež si uvědomují rezervy svého personálu.

 


Metodika obsahuje soubor psychologické charaketristiky a obchodních nebo manažerských kompetencí . Více též na www.kvalitniobchodnik.cz

Seznam všech standardních školení - ZDE 

Postup metodiky výběru a hodnocení personálu:

 

1. Výběr nového obchodníka, marketéra, manažera 

Tato část je zaměřena na výběr nového zaměstnance nebo spolupracovníka. NEUBERT marketing & Co. se zaměřuje na pomoc ve výběru lidí z obchodu, marketingu a manažery. Na tyto pozice disponujeme vlastní metodikou a hodnocením. Viz. pro pochopení zjednodušené schéma.

Schéma metodiky výběru obchodníka podle metodiky NEUBERT marketing :


1.1. Schůzka : V této fázi Vás bezplatně navštívíme a ukážeme, jak to celé funguje? Taktéž si upřesníme popis pracovní pozice podle toho je sestaven test

 

1.2. Test - Obchodní, marketingové nebo manažerský : Na základě předešlé schůzky obdržíte speciální, obchodní test. Test, zejména pak jeho vertikální hodnocení je výsledkem několikaletého vývoje metodiky.  Ten necháte dle zaslaných instrukcí vyplnit Vámi vybrané osoby ( např. kandidáty na obchodníky ). Např. obchodní test je mixem obchodních vlastností a schopností včetně psychologického rozboru osobnosti

 

Obchodní test si můžete vyzkoušet ZDARMA ZDE

 

1.3. Pohovor zatěžový : V návaznosti na obchodních test je kandidát podroben zátěžovému pohovoru.  Pohovor probíhá za Vaší přítomnosti. Obsahem pohovoru je schopnost navázat vztah, odolat námitkám, tlaku, vyjednávat, kombinovat, analyzovat atd.. Okamžitě po pohovoru obdržíte slovní komentář a následně do několika pracovních dnů získáte celkové doporučení.

 

2. Posouzení stávajícího obchodníka, marketéra, manažera

Tato část je zaměřena na vyhodnocení současného zaměstnance, spolupracovníka. Používá se například ve chvíli, kdy se obchodníkovi nedaří a vy potřebujete přijít na to, proč. Viz. pro pochopení zjednodušené schéma.

 

2.1. Test : probíhá shodně jako u výběru nového kandidáta s rozdílem a přizpůsobením dotazů.

 

2.2. Pohovor:  probíhá shodně jako u výběru nového kandidáta s rozdílem a přizpůsobením dotazů.

Schéma metodiky hodnocení obchodníka podle metodiky NEUBERT marketing :


2.3. Pozorování : Pozorování je vhodné zejména pro současné obchodníky. Osoba je hodnocena ve všech fázích jednání : příprava, otevření (schůzka 1-x), klíčový faktor, uzavření (schůzka 2-x).  Tzn. že s obou strávíme několik dnů v kanceláři a následně v terénu na schůzkách. Závěrem je popis silných a slabých stránek obchodníky dle struktury jednání.

 

3. Školení a koučink

Níže je tabulka standardních, poskytovaných školení.

Školení mohou být i individualizované Na základě zjištěných rezerv je pro kandidáta či současného obchodníka připraven tréning.  Školení je většinou kombinací 50% teorie a 50% ukázek přímo v praxi, v terénu Na konci školení je obchodník či skupina obchodníků podrobena zkouškám pro ověření znalostí. Seznam standardních - základních školení si můžete vyžádat na poptavka@kvalitniobchodnik.cz

 

Máte více dotazů, zavolejte nebo napište SMS na tel. :   +420 739 204 230                          

 

nebo napište na info@neubertmarketing.cz   nebo  tomek@kvalitniobchodnik.cz  

Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky

Rychlý dotaz
Zavřít