Focus group

Kvalitativní výzkum - skupinová diskuze

Detailní, hloubkové informace?

moderátor → skupina respondentů

Kvalitativní, detailní informace

Poptat help

 



Focus group – skupinově orientovaný výzkum kvalitativní

Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala detailní pohled, na základě jakých faktorů se její zákazník rozhoduje.

Respondenti jsou pozváni ke skupinové diskuzi, kde jsou pomocí moderátora dotazováni na předem připravovaná témata. Výzkum se hodí pro firmy, které potřebují znát nejen názor, ale i příčiny, důvody, souvislosti. Jde o hlubší pohled do přemýšlení dotazovaného. Díky tomu, že je však prováděn na výrazně menším vzorku respondentů, není možné z něho vytvářet podíly, kvantifikovat závěry.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • kupní proces – postup zákazníka při výběru produktu
  • hodnocení funkčnosti nebo vzhledu produktů
  • používání produktu
  • pochopení širších souvislostí ve vazbě s produktem

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí detailní informace o subjektu ( zákazník, dodavatel apod.)

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Mystery shopper - výdělek v ČR
calendar 17.04.2025
avatar_black
chat 0 komentáře

Průměrně 7500 měsíčně. Super přivydělání. Dostaňte jednoduše zaplaceno za hodnocení obchodů. Je to snadné. Jedete z práce domů a zastavíte se v obchodě, ohodnotíte ho a dostanete zaplaceno. Za každou návštěvu odměna a navíc často také nákup zdarma. Zkuste to. Registrace je zdarma a hodnocení probíhá přes mobilní telefon. Zabere to vždy jen 5 minut.

Výzkum trhu
Výzkum trhu
calendar 03.04.2025
avatar_black
chat 0 komentáře

Výzkum trhu a průzkum trhu realizujeme již 27 let

Supermarket 2025
Supermarket 2025
calendar 24.01.2025
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230