Máte větší počet dotazů?
tazatel → respondentStatistika + podíly + detaily
Poptat
Terénní výzkum - výzkum průzkumem – kvantitativní
Jedná se o popisný výzkum a sběr dat. Nejčastěji se využívá proto, aby se firma dozvěděla něco více o znalostech veřejnosti, svých zákazníků, preferencích a postojích.
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Průměrně 7500 měsíčně. Super přivydělání. Dostaňte jednoduše zaplaceno za hodnocení obchodů. Je to snadné. Jedete z práce domů a zastavíte se v obchodě, ohodnotíte ho a dostanete zaplaceno. Za každou návštěvu odměna a navíc často také nákup zdarma. Zkuste to. Registrace je zdarma a hodnocení probíhá přes mobilní telefon. Zabere to vždy jen 5 minut.
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců