Analýza skrytých zisků

26.03.2019

Připravili jsme pro vás nový nástroj, jak můžete vydělávat více. Jedná se o typ hybridní analýzy, která je složena z primárního a sekundárního typu výzkumu a několika typů analýz. Především vícenásobné regresivní analýzy a faktorové analýzy.

Cíl: Identifikovat zdroje nových zisků

 

A)    u stávajících zákazníků 

B)    u nových zákazníků

 

Jak to probíhá?

 

  1. Podíváme se na Vaše současné zákazníky
  2. Zjistíme, co všechno ještě potřebují a vy jim to neposkytujete
  3. Současně zjistíme, co a kde tito zákazníci nakupují + proč právě zde 
  4. Identifikujeme konkurenci, která Vám odebírá část zisku
  5. Analyzujeme, proč zákazníci kupují u těchto konkurentů
  6. Vyhodnotíme, jak probíhá péče o stávající zákazníky
  7. Označíme skupiny nových, potenciálních zákazníků, které doposud neobsluhujete
  8. Kvantifikujeme tyto nové zákazníky - na základě tzv. sekundárních dat vypočítáme jejích celkový počet
  9. Vypočítáme kolik skrytého zisku můžete vygenerovat u stávajících zákazníků a nových zákazníků
  10. Navrhneme doporučení,  co máte změnit a co zavést nového, abyste skryté zisky začali využívat

 

Chcete zpracovat kalkulaci na Analýzu skrytých zisků?

 

tomek@neubertmarketing.cz

+420 739 204 230

Zavoláme vám

Nechte nám své telefonní číslo a my se vám obratem ozveme a můžeme probrat vaše požadavky

Rychlý dotaz
Zavřít