Data v souvislostech a závěry?
Jak? výzkum → analýza
zpřehlednění dat & závěry
Poptat
Data v souvislostech a závěry?
Jak? výzkum → analýza
zpřehlednění dat & závěry
Poptat
Marketingová analýza
Nejčastěji se využívá proto, aby byly zřejmé příčiny, vlivy a souvislosti. Analýza činí mezi daty pořádek a zjednodušuje jejich výstupy.
Příklady použití této služby:
Tato služba se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí zjednodušit informace na to co je a není podstatné. Analýza umožňuje odhalovat různé souvislosti a vlastnosti jevů.
Součástí analýzy od NEUBERT marketing může být doporučení, co má firma udělat.Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Průměrně 7500 měsíčně. Super přivydělání. Dostaňte jednoduše zaplaceno za hodnocení obchodů. Je to snadné. Jedete z práce domů a zastavíte se v obchodě, ohodnotíte ho a dostanete zaplaceno. Za každou návštěvu odměna a navíc často také nákup zdarma. Zkuste to. Registrace je zdarma a hodnocení probíhá přes mobilní telefon. Zabere to vždy jen 5 minut.
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců