Spustili jsme nové bezkontaktní výzkumy

V této době jsme spustili nové bezkontaktní výzkumy ...

Spustili jsme nové bezkontaktní výzkumy

Kontaktujte nás  tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230 

Získáte :

  • Zeptejte se Vašich současných i potenciálních zákazníků na, co je pro ně nyní důležité
  • Co od Vás zákazníci očekají : jaké služby, distribuce, ceny, platební podmínky atd.

 

                                             

Příkladové metodiky sběru informací v této době

 

1) Hybridní výzkum - NOVINKA

NEUBERT marketing v roce 2019 testoval provoz tzv. hybridního výzkumu pomocí nových technologií. Jde o kombinaci:

  • skupinové diskuze, která probíhá ve formě videokonference
  • cloudu, který umožňuje vystavit sdílené plochy a soubory (včetně jejich doplňování )
  • skupinového dotazníků, ke kterému se respondenti vyjadřují v reálném čase. 

Jde o typ kvalitativního výzkumu s možností vysoké škálovatelnosti vzorku.

 

2) Online výzkum - panel domácností - tradiční

NEUBERT marketing má vlastní panel domácností. Tyto respondenty lze rozdělit podle věku, příjmu, lokality atd. a do sdíleného účtu jim zobrazit online dotazník. Ten lze u složitějších dotazů doplnit telefonickým dotazováním.

 

3) Databáze sekundárních dat - největší  v ČR

NEUBERT marketing od svého počátku, do roku 1998 vytváří databázi složenou z dat Eurostatu, lokální statistické úřady, vydané výzkumy, média, akademické studie, veškeré naše výzkumy + výpočet pomocí algoritmů. Do systému lze zadat okruh dotazů a systém vypočítá jednotlivé scénáře vývoje na základě jednotlivých faktorů. Analýza sekundárních dat je vhodná tehdy, pokud si chcete odpovědět, jak se přizpůsobit změnám vnějšího prostředí. Součástí je nejen výpočet, ale i doporučení, jaké změny ve Vaší firmě nastavit ve vztahu k změnám na trhu. Co pozastavit, čeho se zbavit, do čeho investovat, co zredukovat atd.

 

Pokud Vás některé z témat zajímá, informujte se. Dotazy na tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
calendar 02.07.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Přinášíme Vám ochutnávku pravidelného výzkumu trhu, který mapuje situaci mezi bankami

Mystery Shoppers Team
calendar 25.06.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Registrujte se a vydělávejte téměř z domova. Jaká bude náplň Vaší práce? Jak vše probíhá? Kdy obdržíte odměnu?

Supermarket 2021
calendar 31.03.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 15.5.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2021 - výzkum všech nákupních míst potravin

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230