Tajemství sortimentních řad může přinést nečekané zisky

Tajemství sortimentních řad může přinést nečekané zisky

Úryvek z publikovaného článku z roku 2014

Možná i Vy jste došli do stádia rezignace, kdy jediným vodítkem, jak vydělat stejně nebo více je pro Vás honba za dalšími a dalšími zákazníky. Ano i to je varianta, ale dosti nákladná a navíc v době vysokého tlaku konkurence v každém odvětví velmi nejistá.

Jeden příklad, podívejte se na vybrané spotřebitelské ceny ve vybraných teritoriích, zjistíte, že jsou odlišné dle typu a potenciálu teritoria. Tento obecný fakt lze asi potvrdit i bez této tabulky, ale:

sn_mek_obrazovky_2020_04_17_v_15.21.02

 

Nyní si položte otázku, kolik druhů kuřat, šunkového salátu, mléka nebo např. jogurtu obchod, do kterého chodíte nabízí. Pokud chcete jako podnikatel vidět, tak správná otázka není mít v obchodě ani hodně ani málo, ale jde o to nabídnou levné zboží, vyvážit a vysvětlit zbožím dražším.

Doporučujeme, abyste si nejprve podle struktury Vašich zákazníků provedli minimálně obrátkovost:

  1. jednotlivých sortimentních řad
  2. jednotlivých položek, které se v sortimentních řadách nacházejí

Pokud chcete najít skrytou ziskovost, pak je nutné samozřejmě udělat mnohem více.

 

Pro přesnější zpracování doporučujeme : 1) Analýza sortimentních, výrobkových řad 2) Profil trhu 3) Analýza úspěšnosti sortimentní nabídky 4) Vývoj podle sortimentu 5) Vývoj počtu zákazníků podle sortimentu 6) Vývoj početnost a bonity SP a SŘ 7) Mapa sortimentních položek zaměřená zejména na tendenční rozpínavost atd. 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Banky 2021
calendar 23.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 5.4.2021 budeme realizovat výzkum trhu - Banky 2021 pomocí 2 metodik současně.

Gastro výzkum + nově provozovatelé
calendar 18.02.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.3.2021 budeme realizovat náš tradiční Gastro výzkum. NOVĚ včetně rozhovorů s majiteli gastro provozoven.

Gastro trh 2021
calendar 22.01.2021
avatar_black
chat 0 komentáře

I v roce 2021 budeme realizovat výzkum v oblasti HORECA. Navíc doplněný o rozhovory s gastro provozovnami.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230