Analýza skrytých zisků

Analýza skrytých zisků
Prezentace analýzy skrytých zisků - postup  2019

Připravili jsme pro vás nový nástroj, jak můžete vydělávat více. Jedná se o typ hybridní analýzy, která je složena z primárního a sekundárního typu výzkumu a několik typů analýz. Především vícenásobné regresivní analýzy a faktorové analýzy.

Cíl: Identifikovat zdroje nových zisků

A)    u stávajících zákazníků 

B)    u nových zákazníků

Jak to probíhá?

  1. Podíváme se na Vaše současné zákazníky
  2. Zjistíme, co všechno ještě potřebují a vy jim to neposkytujete
  3. Současně zjistíme, co a kde tito zákazníci nakupují + proč právě zde 
  4. Identifikujeme konkurenci, která Vám odebírá část zisku
  5. Analyzujeme, proč zákazníci kupují u těchto konkurentů
  6. Vyhodnotíme, jak probíhá péče o stávající zákazníky
  7. Označíme skupiny nových, potenciálních zákazníků, které doposud neobsluhujete
  8. Kvantifikujeme tyto nové zákazníky - na základě tzv. sekundárních dat vypočítáme jejích celkový počet
  9. Vypočítáme kolik skrytého zisku můžete vygenerovat u stávajících zákazníků a nových zákazníků
  10. Navrhneme doporučení,  co máte změnit a co zavést nového, abyste skryté zisky začali využívat

Chcete zpracovat kalkulaci na Analýzu skrytých zisků?

tomek@neubertmarketing.cz

+420 739 204 230

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Obchodník na plný nebo částečný úvazek
calendar 07.03.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Naše sesterská firma External Services s.r.o. provozuje službu Kvalitní obchodník a nyní hledá novou posilu do týmu profi obchodníků.

Online respondent SK
calendar 25.02.2022
avatar_black Petra Benešová
chat 0 komentáře

Online respondent - doplnenie tímu v Slovenskej republike. Zarábajte z pohodlia domova alebo odkiaľkoľvek chcete

Supermarket 2022
Supermarket 2022
calendar 11.01.2022
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.5.2022 budeme realizovat výzkum trhu - Prodejna potravin 2022 - výzkum všech nákupních míst potravin

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230