Analýza skrytých zisků

Analýza skrytých zisků
Prezentace analýzy skrytých zisků - postup  2019

Připravili jsme pro vás nový nástroj, jak můžete vydělávat více. Jedná se o typ hybridní analýzy, která je složena z primárního a sekundárního typu výzkumu a několik typů analýz. Především vícenásobné regresivní analýzy a faktorové analýzy.

Cíl: Identifikovat zdroje nových zisků

A)    u stávajících zákazníků 

B)    u nových zákazníků

Jak to probíhá?

  1. Podíváme se na Vaše současné zákazníky
  2. Zjistíme, co všechno ještě potřebují a vy jim to neposkytujete
  3. Současně zjistíme, co a kde tito zákazníci nakupují + proč právě zde 
  4. Identifikujeme konkurenci, která Vám odebírá část zisku
  5. Analyzujeme, proč zákazníci kupují u těchto konkurentů
  6. Vyhodnotíme, jak probíhá péče o stávající zákazníky
  7. Označíme skupiny nových, potenciálních zákazníků, které doposud neobsluhujete
  8. Kvantifikujeme tyto nové zákazníky - na základě tzv. sekundárních dat vypočítáme jejích celkový počet
  9. Vypočítáme kolik skrytého zisku můžete vygenerovat u stávajících zákazníků a nových zákazníků
  10. Navrhneme doporučení,  co máte změnit a co zavést nového, abyste skryté zisky začali využívat

Chcete zpracovat kalkulaci na Analýzu skrytých zisků?

tomek@neubertmarketing.cz

+420 739 204 230

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina hospod a restaurací nejvíce přišla o hosty, kteří v roce 2019 chodili několikrát týdně. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovaly nejčastěji, tj. jejich klíčové zákazníky. Pokles této skupiny o více než polovinu (z 23 na 11%). Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Výzkum trhu - gastro trh
Výzkum trhu - gastro trh
calendar 18.07.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Během léta 2020 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se gastro zařízeními. Tento výzkum bude doplněn pohledem spotřebitele na dopad koronakrize na gastro místa.

Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
Zeptejte se veřejnosti, jak to vidí
calendar 27.04.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Trh se změnil. Skutečně víte, jak se změnilo chování a nakupování Vašich zákazníků? Zjistěte to dříve než bude pozdě.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230