Výzkum realitního trhu

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Co výzkum přinese za výsledky – témata můžete ovlivnit během následujícího období ( nejpozději do ukončení nouzového stavu )

cityscape_303406_340
  1. Jaký máte aktuálně typ bydlení?
  2. Jaký preferujete typ bydlení?
  3. Plánujete změnu bydlení?
  4. Pokud NE, tak překážkou je …
  5. Pokud ANO – plánujete bydlení, tak proč?
  6. V oblasti mého bydlení chci
  7. Přibližně v jakém horizontu plánujete bydlení? 
  8. Odkládáte v současnosti řešení nové bydlení?
  9. Důvodem časového posunu koupě nové nemovitosti nebo řešení bydlení je? 
  10. Pokud preferujete byt v osobním vlastnictví, tak důvodem je? 
  11. Pokud preferujete byt v družstevním vlastnictví, tak důvodem je? 
  12. Pokud preferujete rodinný dům, tak důvodem je? 
  13. Pokud preferujete pronájem, tak důvodem je ? 
  14. Jaké vidíte největší překážky koupě , pořízení nové nemovitosti ? 
  15. Jaký faktor by mohl změnit nebo urychlit koupi, pořízení nového bydlení? 
Celý dotazník můžete získat ve formátu Word - napište si o něj na adresu tomek@neubertmarketing.cz . Dotazník můžete ještě případně ovlivnit, přidat témata, dotazy.

Výzkum proběhne na panelu domácností ( 500N, CAWI, 18+), celá ČR

Co výzkum přinese za výsledky – témata můžete ovlivnit během následujícího období ( nejpozději do ukončení nouzového stavu )

Poptat help 

David Tomek
+420 739 204 230

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Gastro trh - aktualizace
calendar 16.11.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.

Výzkum realitního trhu
calendar 20.10.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Cílem je zjistit plán a náladu spotřebitelů v oblasti koupě realit. Současně chceme získat informace o předpokládaném plánu realizace. Dále podíl těch, co nákup odložili a klíčové faktory kupního rozhodování. Výzkum chceme realizovat těsně po skončení nouzového stavu, tj. v době plně otevřeného trhu.

Restaurace přišly o klíčové zákazníky
calendar 18.09.2020
avatar_black
chat 0 komentáře

Bohužel většina restaurací ztratily klíčové zákazníky. V roce 2020 restaurace přišly nejvíce o skupinu těch, co je v minulosti navštěvovali nejčastěji. Pokles této skupiny o více než polovinu. Tato skupina se částečně přemístila do skupin, které chodí méně často. Nejvíce naopak narostla skupina občasných, méně loajálních zákazníků, kteří navštěvují svoji oblíbenou restauraci za déle než měsíc. To je jen jedna z mnoha informací gastro výzkumu 2020.

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230